Hoe het APK / APKS / OBB-bestand op Android te installeren
Hallo, Daar kan u de APK bestanden gratis downloaden "Salesforce Call Tracker" voor tcl 562, APK bestandsversie is 2.5.0.13139 om te downloaden op uw tcl 562 druk enkel op deze knop. Gemakkelijk en gegarandeerd. We bieden enkel originele APK bestanden aan. Indien één van de producten op deze site uw rechten schendt, rapporteer dit dan
Deze app biedt de mogelijkheid om snel oproepen aan Salesforce toe te voegen vanaf uw Android mobiele telefoon.
Kenmerken:
- Volg eenvoudig inkomende en uitgaande oproepen als taken in Salesforce
- Mogelijkheid om oproepen te koppelen aan de volgende records in Salesforce: Account, Contact en Lead
- Spraaknotities toevoegen
- Maak regels om uitschakelen van automatisch bijhouden van oproepen voor contacten in te schakelen
- Bezig? Voeg later oproepen toe vanuit uw oproeplog
- Volg oproepen offline - in behandeling zijnde activiteiten worden automatisch gesynchroniseerd wanneer de internetverbinding wordt hersteld
- Ondersteuning van verschillende Salesforce-accounts
Als u problemen ondervindt bij het configureren van deze toepassing of als u toegang wilt krijgen tot uw CRM, neemt u contact met ons op via de toepassing: tik op het menupictogram in de linkerbovenhoek en selecteer het "Verzendlogboek". We zijn blij om een oplossing te vinden!
Dit is een volledig functionele proefversie van tien dagen.
Vereisten:
1. Er is een bestaand Salesforce-account vereist voor Akvelon Call Tracker.
2. API-toegang moet zijn ingeschakeld in het Salesforce-account. Momenteel hebben alleen Enterprise Edition, Unlimited Edition en Developer Editions van Salesforce API-toegang. Houd er rekening mee dat API-toegang kan worden ingeschakeld voor elke andere editie als een extensie. Neem contact op met uw Salesforce-verkoper voor meer informatie.
3. Om te beginnen is een beveiligingstoken vereist van Salesforce. Log in op de onderstaande link om toegang te krijgen tot een gepersonaliseerde beveiligingstoken:
http://help.salesforce.com/help/doc/en/user_security_token.htm.
De meest voorkomende problemen en hoe ze op te lossen:
1. Als u een ongeldige gebruikersnaam, wachtwoord, beveiligingstoken krijgt; of gebruiker uitgesloten bericht - zorg ervoor dat u de juiste gebruikersnaam (e-mailadres), wachtwoord en beveiligingstoken hebt ingevoerd. Gebruik hetzelfde e-mailadres en wachtwoord dat u gebruikt om in te loggen bij uw Salesforce-organisatie. Een foutief beveiligingstoken is het meest voorkomende probleem. Verwar "l" (kleine letter "L") niet met "1" (één), of "O", "o" en "0". Het is meestal het beste om te kopiëren en te plakken (gebruik de kopieer- en plakopdrachten van je telefoonmenu) in plaats van de sleutel handmatig in te voeren.
2. Als u het bericht API-uitschakeling ontvangt, vraag dan uw Salesforce-beheerder om de API in te schakelen voor uw Salesforce-account.